arkiv

Grekisk färsbiff, tzatziki, kokt potatis

2009-03-09 @ 10:26:50
Lovet är slut, skolan har börjat.
Jag tycker det är rätt skönt att inte ha lov. Bara sitta hemma rakt upp och ner och inte ha något att göra suger.

I helgen har det i alla fall inte varit en lugn stund. Upp halv nio lördag, städa en lastbilshytt invändigt. En riktigt jävla grisig en. Tänk dig en lerig skogsväg, ungefär så. Men den blev riktigt fin till slut. Tog hela lördagen och halva söndag. När den var klar var det dags för farsans bil. Den var lite renare och tog bara 3 timmar ungefär. Inklusive pizzapaus med pappa, Robin, Christel, Puff och Fredrik. :) Blir en rätt saftig peng det där.

I veckan vet jag inte riktigt vad som händer. Tisdag blir det först matte med Thore tror jag, sen kommer Karin och vi ska spela in våra nya låtar. Ska printa ut omslagen också, sen är demon klar. :D Sjukt bra är den.
Annars har jag inget för mig. Kanske ska jag plugga lite samhälle, inte för att jag tror det spelar så stor roll, kan iiingentiing.

IDAG KOMMER LINN HEM, OCH IMORRN KOMMER HON PÅ SKOLAN :))))))

34 minuter till lunch.
Nu ska jag fortsätta med mitt yrkesporträtt, som faktiskt börjar ta någon slags form.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback