arkiv

subsitutvaror och nationalekonomiska system

2009-03-31 @ 01:10:15
Palla att jag sitter vaken hur länge som helst varje natt.
Nu är klockan 1 och jag ska upp 6, vad är grejen?
Ska inleda morgondagen ännu bättre än imorse.
Imorse klev jag upp och duschade, åt nudlar och läste
om EU. Imorgon ska jag kliva upp, duscha, äta nudlar,
läsa ekonomi OCH se nya one tree hill. En perfekt
start på dagen!

Har matte dirr på morgon, hoppas vi inte får tillbaka
proven, känns inte som om jag vill se det över
huvud taget. Sen har jag roerlig bild. Ska göra klart
min dvdmeny till portfolion tänkte jag. Vad mer göra?
Det jag inte veta? Sitta och titta på hur man gör så att
killar blir påkörda känns inte så lockande. Men om det
är det Herr Åke vill så, vad gör man inte?

Slutar i varje fall innan lunch, då far jag hem DIRR.
Slänger i mig lite mat om jag är hungrig. Sen banne
mig ska jag sova en stund. Gud så skönt det ska bli.
Slå på one tree hill och dö ett tag. Älskar att sova
till one tree hill.

Linn och Thore var här idag. Vi var duktiga och
pluggade ett tag. Sen blev det massa fika istället.
Slutade med att vi tankade Twilight och såg den.
Den var mycket bra, precis som alla säger. ^^

Imorrnkväll ska jag iaf på basket. Första semin
hemma. Törs nästan tro på vinst. Nu måste jag sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback