arkiv

"1.. 2.. 3! nää, jag ser ju att det är två! 1.. 2.. 3!"

2009-03-01 @ 23:20:48
Hello folks!
Idag gick jag utanför lägenheten för första gången sen i fredags. Vaknade och insåg att det kanske inte är så hälsosamt att sitta inne hela dagarna. Slängde iväg ett sms till Thoresson, han kom hit och vi pluggade matte ett tag. Sen drog vi ner på norrporten och kikade på Kung-Norberg.

- Oj, vad förvirrad jag blev nu när han hade röd mössa.
- Du blir förvirrad av det, men inte av xyz i kvadrat?!


Väl hemma igen dröjde det inte länge innan Kent, Kerstin, Linus och morfar kom och vi åtade middag. Skinkstek. Var kanske hur gott som helst.. åt två portioner. Sen blev det tårta minsann. Om någon undrar så fyller min mor år på onsdag, därav allt ståhej.

Linus är en bebis och tycker inte om att hans familj köper sandpapper istället för toapapper. "Toarulle toarulle.."

Imorrn skulle jag behöva fara ner på stan och hämta linser, får se om jag orkar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback