arkiv

Var vi på Norrplant eller var vi på Torrplant?

2009-06-22 @ 18:18:03
Sitter och gör en Bogis-skiva. Ska ta med min cd-spelade till jobbet imorgon, är less på den otroligt dåliga volymen på radion vi har, så nu ska jag ta med en med lite kräm i! Och eftersom den tar skivor är det ju likabra att göra en skiva när man ändå är igång. Blir lite Hassle, lite parapapapapaapa, lite Håkan, lite Flo Rida o.s.v.. Sedan ska jag en sväng till pappa och hämta min kalender där jag skrivit upp alla körlektioner jag tagit (hoppas jag). Fick nämligen ett brev hem att jag fortfarande var skyldig körskolan pengar, efter ett halvår sådär.. knas Checkers, knas. Mamma tycker det verkar skumt, så nu ska vi kontrollräkna. Sedan ska jag vidare till birsta och kolla på ett shorts. Hoppas Linn vill följa med. Tanken var även att jag skulle hinna träna ikväll, men det har jag till tio på mig att göra, så det får vänta lite till.

Var en mycket bra dag idag på jobbet. Erika var tillbaka efter sin student-sjuka, så nu är alla på plats. :) Det var varmt nästan hela dagen och vi stog i bikini. Jag älskar att stå där och bli brun -  och få pengar för det. Hoppas på mycket sol imorgon också. Och hoppas att jag hittar ett par shorts sen, lite kortare än dom jag har. Och sköna framförallt, dom jag har nu suger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback