arkiv

love me like there's no tomorrow

2009-06-01 @ 06:22:28
Smärta. Så går det när man bränner sig. Kul att jag inte kan röra mig.

Thule igår på dagen som sagt. Efter middagen for vi ut igen, då för fotboll i Bällsta. Det var massa flugor överallt och jag hade mest ont. När vi var lagomt uppätna drog vi hem till Flisus och spelade plump. Nå jävulskt med mygg var det, räknade till 11 bett på högerbenet, sen gav jag upp. Men det var trevligt iaf, mycket trevligt. :)

Hela helgen har varit asbra och idag är jag ledig från skolan, därför kliver jag upp 6 och far och jobbar istället. Ha en trevlig dag på jobbet Nisse. Tack, det ska jag ha!

Jag är glad.




Kommentarer
Postat av: mike

tönt

2009-06-02 @ 14:31:08
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback