arkiv

tro och tvivel

2009-06-21 @ 23:03:04
Nisse har haft en bra helg. I fredags var det midsommarfirande i Skedlo, drack lite öl och så. Hade mycket trevligt och mycket myggigt. Har senare räknat till cirkus 50 myggande bett. Men det var värt det, inga mygg kan stoppa mig. Houman, den lilla hamstern, kom och hämtade oss vid fyra och vi sov hos Linn. Linn skulle kolla på Twilight innan hos sov men somnade i Mina dokument. :') På lördag kring 2 for vi och hämtade ut mina Harry Potter-biljetter, sen bar det av till Stödelistöde. Efter en snabb tårtvisit hos Linns mormor och morfar kom vi fram. Firade där midsommardagen med Linn, Jeanette, Majkel, Jeanettes bror med fru samt massa kusiner. Det åts väldigt god mat, det dracks lite, det sjungs lite Singstar och det kollades på Sunes jul. Jag hade en hemskt trevlig afton och efter en stabil grötfrukost på söndagdag tutade jag och Linn hem.

Idag har det inte hänt mycket. Har varit och handlat lite med mamma och mest tagit det lugnt. Strax innan åtta for jag och Linn ner till stan med kärleksparet Obo och Smulan. Hyrde en film som tyvärr inte fungerade att kolla på, var ju Lite dåligt kan man tycka. Skulle se Wanted istället, men den började lagga nå jävulskt efter ett tag. Då blev vi arga och sket i det.

Imorgon hoppas vi på sol som faan så jag blir brun där jag står bland mina plantor. Det kanske rentav blir bikini.

någonstans, på något sätt, är det så värt det





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback