arkiv

twistin' the night away

2009-06-19 @ 12:22:28
Idag klev jag upp vid tio och packade ihop alla mina saker, åt en macka och reserverade Harry Potter-biljetter till mig, Mikael, Cehå, Josefin och Anton. 15 Juli, 20:45! 26 dagar, det är ingenting. Sedan tog jag bilen till mamma och packade ihop lite grejer jag ska ha med mig till Stöde imorgon. Linn kom och hämtade den väskan och vi for och tog ut pengar. Nu sitter jag här, är lite hungrig och känner för ett 100 höjdare-avsnitt. Min buss ner till stan går 14.00, hoppas den inte segar massa så jag missar 14.15 bussen från stan, det vore inte så bra. Nu ska jag gå och göra något att äta och fundera ut vilken 100 höjdare-avsnitt jag ska se. Tror jag tar det när dom är i Sundsvall. Adjö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback