arkiv

I need you to know this won't be broken

2009-06-04 @ 08:17:30
God morgon.
Igår var jag på skolan från 11 till 16. Det enda jag gjorde var att spreja några lakan. Vet inte alls vad jag gjorde resten av tiden. Eller jo, jag ställde ut stolar i studion. Duktigt. Efter skolan skulle jag ha simmat med Linn, men så blev det inte. Låg och chillade hemma istället. Fick lust att spela lite keyboard så jag la fetingen i knät, youtubade på bohemian rhapsody, fick upp en snubbe som var väldigt pedagogisk, och efter ett tag hörde man faktiskt vad det var jag spelade. Synd att jag inte minns ett piss av det nu, men det var kul medans det varade. Sen for jag, Thore och Linn ut och satte upp några lakan. Sen var dagen slut.

Idag har vi utställning hela dagen. Kom gärna dit om du känner för det. Ska redovisa våra projekt också. Får se hur länge jag blir där, pallar nog inte stanna till 21. Om en timme går min buss så nu ska jag duscha. Adjöken.

Flis fyller år idag också, graattis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback