arkiv

"Här får ni den brudar!"

2009-06-23 @ 20:29:34
Hur bra dag som helst idag. Det blir bara roligare och roligare att jobba, och det är så skönt att slippa tycka det är jobbigt. Det har varit riktigt varmt hela dagen, trots att solen har legat bakom moln rätt mycket. Har lyckats bränna mig lite till i nacken och som vanligt - på öronen. Imorse på fikat berättade Annie att hon var så nöjd över att hon lyckats ställa in en påminelse i sin mobil, så hon kunde komma ihåg sin kompis födelsedag. På 14-fikat ligger hennes mobil på bordet och börjar plötsligt ringa. Hon tar upp den, aningen less och säger: "den här påminner mig var femte minut nu, inte riktigt vad jag tänkt mig". Haha, sjukt kul.

Klockan 13:00 skickade vi ett sms till Radio Guld, med en liten hälsning och önskade Hajklåten, "sommar, sommar och sol..". Ni veeet. 13:20 läste dom upp smset och spelade låten. Det var kanske hur roligt som helst när han läste upp: "Hälsningar från Denice, Malin, Erika och Linnea på 82:an." Vi blev helt upp i gasen och var på topphumör resten av dagen.

Det bör även tilläggas att en fiskmås attackerar folk hejt vilt där ute. Har sina ungar där och dyker efter allt och alla som går/cyklar/kör förbi. Dök efter Tinka flera gånger när hon körde förbi med sin packmoppe. Men hon märkte ingenting där hon brummade med sina hörlurar på. Såg rätt kul ut. :) Den var hur nära som helst att bajsa på Linnea också. Ungarna var väldigt söta dock.

Efter jobbet for jag och Linn och simmade i en timme. Var dödsskönt och jag längtar till nästa tisdag. Nu ska jag kissa och hämta en päronsplit för att sedan vänta på fotbollen.

Adjöken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback