arkiv

Drägs down by 14

2009-01-11 @ 17:24:32
Igår vann jag distriktsmästerskapet i Sundfrakt - Råsta.
Och jag får inte köpa en dator för pappa.
Han tycker jag ska köpa en bil.

Imorgon börjar skolan. På riktigt. Jag gick och la mig halv elva igår, var fortfarande vaken klockan två. Så är det varje jävla kväll, kan inte sova. Går inte.
På fredag är det sån här studentfest också. Himmel, det är basket på fredag ju. EH, hur tänker dom va? Jag orkar inte ens parta till helgen. Jag vill titta på film. Och sova. Kanske se en till film. Och sova. I mitt mysiga rum med hundra ljus och popcorn. Men, får väl hinna med både basket och party där på fredagen då, verkar som att folket ska dit. Vart är förfesten?

Nu är jag hungrig.
Men karl! HALLON!




Kommentarer
Postat av: frida

jag ska förfesta i ljusta jag :/ du får säkert hänga på dit om du har lust. jag har lust att du följer med iaf :)

PUSS <3<33<33

2009-01-14 @ 20:20:40
URL: http://thebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback