arkiv

lite trasiga och knasiga

2009-12-22 @ 19:07:24
11:30 idag hade jag hunnit med att äta frukost, besökt Farbror Bilbesiktnings-doktorn, kollat på Vänner, varit på ungdomsinfo på Arbetsförmedlingen samt ätit lunch. Vanligtvis skulle jag inte ens ha vaknat till på riktigt vid den tiden. Kände mig förtjänt av en tupplur och slog igång mer Vänner och la mig rakt upp och ner i sängen. Tog inte lång tid innan jag försvann från verkligheten. Spelade sedan lite Tekken med Robin innan vi for till pappa för att fira Christel som fyller år idag. Åt lite tårta och nu har jag precis ätit middag och är hur mätt som helst.

Igårkväll var jag riktigt sugen på att se Titanic så jag gick till vardagsrummet för att hämta den. MEN DEN FANNS INTE. Vaaaaaaart är den? Egentligen gör det mig ingenting att den är borta, det var en VHS. Men ändå. Jag kunde inte kolla. Det fick bli sista Star Wars istället. Med popcorn och trocadero. Så det var inte ett dugg synd om mig.

Om cirka 15 minuter ska jag följa med mamma och handla, då ska jag rensa alla dvdhyllor. Titanic måste finnas. Jag vägrar att inte äga Titanic.

Om 2 minuter landar något fantastiskt på min dator.




Kommentarer
Postat av: Anonym

och det fantastiska är? :P:P:P:P:P:P:P:P:P

2009-12-22 @ 23:06:30
URL: http://jthoresson.blogg.se/
Postat av: Denice

TRASDOCKORNA! :)

2009-12-22 @ 23:53:24
URL: http://nissus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback