arkiv

jag som var sugen på tuggummi

2009-12-10 @ 12:55:33
Jag köpte för kanske 10 minuter sedan en tuggummipåse. Rev som vanligt av toppen där det är en pil och står: "Tear here". Sedan hände det märkliga, påsen gick inte att få upp i alla fall. Den var fortfarande stängd. Satt i bilen en stund innan jag startade den och försökte förgäves få upp påsen. Gick INTE. Tänkte att jag kanske rivit för långt upp och for hem till saxen. Klippte bort yttligare en bit av toppen och försökte öppna. Gick fortfarande inte. Det slog mig att jag kanske skulle kunna öppna den inifrån. Tog två bra grepp någonstans kring mitten på påsen och drog rakt ut. Kände hur den öppnade sig där inne men den satt fortfarande ihop längst upp. Någon har bevisligen limmat ihop påshelvete med superlim. Påsen befinner sig nu under min tv-bänk dit den gled när jag förtvivlat kastade den i golvet. Där kan den få ligga kvar.




Kommentarer
Postat av: Majkel

Det jävlas :-)

2009-12-11 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback