arkiv

G007K/33 1:09

2009-08-12 @ 23:41:55
Slut på onsdag! Dagarna flyyyger förbi och jag hänger inte riktigt med. Igår började jag med mitt projekt som jag ska göra på jobbet. Följer och fotar hela provtagningsproceduren. Har valt ut en James Bond-gran (G007, en liten 1:09, dom är söta) som jag ska följa och igår fotade jag när dom hämtades, tvättades, mättes och stoppades in i torkskåp. Har fortsatt idag med vägning, malning och när dom vägdes upp i rör. Nu är det bara analyserna kvar. Synd att det förmodligen inte är någon som förstår vad fan jag pratar om.

Idag efter middagen for jag och Linn till birsta. Jag köpte ett par glajjer (då alla mina har gått sönder..) och en bikiniöverdel, som jag hoppas går ihop med något jag redan har för det fanns ingen underdel till den att köpa. Så nu är jag redo för sol.

I helgen vankas det middag för två på Södra Berget. Fredag eller lördag, valfri tid. Hoppas dom har god mat. Jag måste bara hitta någon att ta med mig. Äru sugen på lite käk?










Kommentarer
Postat av: Majkel

Fredag passar mig bra! :-)

2009-08-13 @ 08:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback