arkiv

"Orka bygga allt."

2009-08-17 @ 00:50:01
Söndagkväll och jag är trött. Har haft en mysig helg bestående av; fotboll, godis, Bänkåsviken, middag på Södra berget, kalas på Falkenbergsvägen, Stadshuset, Selånger, städa lite och friidrott. Braig har den varit.

Spelade RollerCoaster Tycoon för en liten stund sen. Det var roligt och jättemysigt ända tills min dator bestämde sig för att inte spela mer. Helt svart och tyst blev det. Startade den igen och som jag väntat mig var allting borta. Jävla skitdator.

Imorgon är det jobb igen, och jag påbörjar min näst sista vecka. När jag kommer hem ska det städas! Dammsuga, torka golv, bädda rent i sängen och dammtorka ska jag göra. Och förhoppningsvis hinna träna. En bra dag kommer det bli. Nu måste jag kanske sova lite. Sov gott och så. Hej mä er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback