arkiv

"Ni har Zidan, vi har Petric och Demel, 2-1 eller?"

2009-08-13 @ 23:33:43
Slut på torsdag. Imorgon är det helg, förhoppningsvis lite tidigare än vanligt. Idag gick tiden sjukt fort. Och jag kom tvåa på yatzyn på lunchen. Körde uppifrån och ner, började på ett och tog alla i ordning, går mycket fortare så. Gick pinsamt dåligt hela vägen ner och jag var given förlorare. Men så klämde man in en yatzy på sista kastet och slutade på en stabil andraplats! Fotade när Erica tillsatte syra i rören idag. Flöt på bra, inga konstigheter. Eller jo. Canon är en konstighet.

När jag kom hem tog jag mig en dusch och for till birsta med Linn. Hittade ett linne för 25, ett par glajjer för 29, en bikiniöverdel för 50 och en bikiniunderdel för 15. Jag är nöjd. Kom hem strax innan åtta och packade då ihop alla mina saker för att bege mig till mamma en dag tidigare då pappa och Christel skulle bort. Brummade med Obo till mami och gick och tränade lite. Skoent.

Och jag fick tillbaka skattepengarna idag. Inte helt dumt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback