arkiv

but inside in the dark I'm aching to be free

2009-08-07 @ 00:31:08
I måndags när vi kom till jobbet sa vi; "Godmorgon! Snart är det fredag.". Nu är det torsdagkväll och snart ÄR det fredag. Helt sjukt. Känns som om det var i morse som det var måndag.

Har varit stört trött idag, nära att somna flera gånger. Men så går det när man har finbesök fram på småtimmarna. Spenderade nämligen gårdagskvällen med Mikal och Martin. Började med minigolf i Folkets park. Jag kom sist, som vanligt. Men det var mycket roligt, också som vanligt. For sedan hem till mig och spelade yatzy och poker. Var helt värdelös även där, utom på sista yatzyomgången då jag till slut fick mig en liten vinst. Bra kväll, och gott med pez. :)

Ikväll har jag tränat, ätit våfflor och varit nere i stan med Linn och sett The show must go on. Det var precis som jag hade förväntat mig - ruggigt bra.

Imorgon är det helg och sen har jag bara tre veckor kvar att jobba. Nu ska jag spela lite yatzy med mig själv tror jag. Jag önskar er alla en trevlig morgondag. God natt och sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback