arkiv

you call it madness but i call it love

2009-04-18 @ 04:29:42
Gårdagen var rätt slapp. Tillbringade den störtsta delen av dagen i min säng kollandes på Lost. Sen for jag, Linn och Poppe och kollade när Flis spelade fotboll. :) Efter matforsvinsten for vi tre + Flis till Pontus och rakade av hans hår och tittade på film. Tog oss en tur till matfors och skjutsade hem matforspojken innan vi for hem och sov.

Idag har jag varit på boda borg med girlsen. Linn, Alice och Hanna. Var sjukt kul. :) Klarade hela tolv banor. När jag kom hem hoppade jag dirr in i duschen sen raka vägen ner till sporthallen och final nr. 2. Vilket visade sig skulle bli en helt sjuk match. Vet inte alls vad som hände med Solna, men Drägs tog hem segern med 85-45 (!). 1-1 i matcher nu alltså, spännande tredje final borta på tisdag. Efter basketen skjutsade mamma mig till Linn. Där spelades det NHL i mängder med Mike och Popp. Moxén och Thore anlände lite senare också. Efter att jag avgjort matchen Linn & Mumrik vs. Mox & Thore med världens snyggaste straff for vi hem. Nu ligger jag och tittar på one tree hill, full fight med Derek. Borde somnat för längesen.. godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback