arkiv

"Jag är nykter som en jävla äppel"

2009-04-11 @ 04:03:43
Trevlig kväll på er allesammans. Sitter här i min säng och har precis ätit en maxburgare. Den var väldigt väldigt god. Som sagt så var jag och Linn hos Flis förut. Det var väldans trevligt. Chillade framför tvn, kollade på lite nhl-lir osv. Linn tog sig en liten lur där i soffan t.o.m. Mitt i liret. :) Strax efter 2 började jag och Linn våran resa mot Skedlo. Jag guidade oss väldigt skickligt genom Lucksta och vidare mot Bommen, genom Harv och Backe och min favorit - Kläpp. :) Känner mig numera hemma längs den vägen. Mörkt och dimmigt som fan var det, men fram kom vi. I Skedlo var det party. Gick in och hälsade på folket och kliades lite med katterna. Avslutade kvällen med att skjutsa hem Hanna och Fredrik. Sen skjutsade Linn hem mig och min maxburgare och här sitter jag nu.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Jag vet bara att om jag vrider på huvudet och kollar hur mitt rum ser ut så vet jag att jag ska städa imorgon. Dammsuga ska jag göra, torka golv ska jag göra. Jag ska bannemig t.o.m dammtorka mina hyllor. Dödsfint ska det bli. Och lukta gott.

Nu ska jag slänga upp lite mera bilder från igår på facebook. Sen kanske man ska ta och sova. Rubriken tackar vi Fredrik Ohlsson för.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback