arkiv

priselasticitet och inkomstelasticitet, eh!

2009-04-02 @ 19:56:03
Ovanligt dryg torsdag idag.
UF på morgon, sjukt trött på det nu. Kan det inte bara ta sluuuut?
Föreläsning på samhällen, dålig film på svenskan.
Helt död på matten, vilken tur att vi fick sluta massa tidigare.

Sen jag kom hem har jag bara suttit här i min säng och pluggat.
Rest mig en gång och det var när jag skulle äta.
Har nu tagit mig en liten paus.

Jag har gått och blivit förkyld igen.
Har varit täppt i näsan hela dagen.
I ena näsborren, är väl kanske det värsta som finns!
Det släppte förut när jag satte mig i sängen.
Men nu gör det ont när jag andas. :(
Sjukt jobbigt. Ska göra te och se film sen, då blir jag frisk.

F.ö så kan jag meddela er att jag aldrig har pluggat så
mycket under en och samma vecka som jag har gjort den här!
GOOD WORK! Nu ska jag fortsätta!
Inflationens skadliga följder, hej och hå!!!!11

Och jag skulle vilja passa på att önska min gode vän Mikael
en trevlig vistelse i Storhogna, sola mycket i snödrivan och bli brun!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback