arkiv

Nu så får vi tokspel!

2009-04-16 @ 17:20:49
Igår var vi på norra och grillade korv och marshmallows. Jag, Linn, Alice, Flisan, Poppe, Moxén, Thore och Kalin. Bortsett från att det var lite kallt emellanåt så var det dödsmysigt. Lyssnade på musik och spelade gura. Efter att Mikel förvandlat brasan till ett rökmoln for vi hem och bytte om sen återsamlades vi hos Poppe och kollade på Green Street Hooligans. Den var mikket pra. :) Sen for jag hem och kollade på Lost, men jag somnade efter halva avsnittet.

Idag vaknade jag strax efter elva. Klev då upp och installerade vårat trådlösa intärnet med Robin. Och vi lyckades! Dock efter att ha behövt ringa både Mattias och Johan på Bredbandsbolaget och Jeanette på Bogrundets plantskola några gånger. Nu funkar det hur bra som helst, och det är dödsskönt utan slaaaaadd. :) Kokade mig lite nudlar och lade mig tillrätta i sängen igen. Kom på att jag somnat ifrån Lost igårkväll och såg klart det. Hur bra är det inte då? Sen låg jag där i min säng till klockan halv fem ungefär. Sen satte jag mig upp en stund. Nu har jag precis ätit middag och nu ska jag tanka nyaste Lost med sub. Sjuukt spännande. Och imorrn/lördag kommer prison break. Shit pomfritt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback