arkiv

hey, she want that lovey dovey

2009-04-24 @ 00:44:15
Den här veckan har gått sjukt fort. I måndags var jag hos Stark och såg fotboll. I tisdag var jag hos Möller med mamma och såg basket, sen for jag och sov hos Linn. I går var jag, Linn, Mikael, Pontus, Dave, Thore och Moxén och spelade basket och fotboll. Var kanske hur kul som helst. Idag har jag varit på fotboll. Filmade första halvlek, sen gav vi upp och kollade på matchen istället. Imorgon är det baaasket. Final numero 3. Tippar vinst till dragonerna och 2-2 i matcher. På lördag ska jag och girlfriend sola satan. (Imorgon efter skolan också dessutom.) Sen blir det spela basket. :) På söndag ska jag se massa lost med Tuss, äta popcorn och dricka te. Och sen var helgen slut.

Kort sammanfattning:
måndag - fotboll
tisdag - basket
onsdag - basket och fotboll
torsdag: fotboll
fredag: basket
lördag: basket
och vi gillar det.

84 dagar kvar till Harry Potter och tiden går så sjuuukt fort men ändå så förbannat långsamt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback