arkiv

Steeeek

2009-04-26 @ 01:09:11
Brännan tar sig, och det är bara april än. Igår efter skolan for jag och girlfriend hem till henne och la oss på altanen och pressade. Var väl en sisådär 25 grader där på altanen. Linkus, Poppe, Dave och Thore kom förbi en sväng och stekte lite dom också. Sen vankades det basket, final nr 3. Viiinst! Dock riktigt riktigt spännande match. Jag och Linn for därefter hem till mig och möblerade om på mitt rum. Det blev ganska mycket större kan jag säga. Mysigare också. La oss i sängen och slog på one tree hill, jag somnade dirr.

Idag har det varit hur soligt som helst. Hoppas på lika mycket sol imorgon, jag ska kliva upp 10 och pressa. Godnatt.

as happens sometimes a moment settled
and hovered and remained
for much more than a moment.
and sound stopped and movement stopped
for much, much more than a moment

and then the moment was gone.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback