arkiv

Gurkan Norberg

2009-04-10 @ 18:00:18
Yesterday blev riktigt lyckad. Kom till Pontus strax efter sju, satte mig vid bordet med ett glas vatten eftersom det var meningen att jag skulle hämta Mikael och Linkus från träningen klockan tio. Men plötsligt klev chauffören Sofia innanför dörren och problemet var löst, jag kunde nu ta mig en cider. Vi dansade på tills klockan var cirkus 12. Och efter att den gröna gurksmörjan hade flyttats lite åt sidan på hallgolvet började vi gå ner mot stan. Vissa vid mer medvetande än andra.

På väg ner mot stan såg jag kanske mer än vad jag borde ha sett. "Here it iiis!" Vi kom tillslut fram och in på Springbreak och där var det folk som fan. Träffade både en och två och tre personer jag kände och inte kände men pratade med iaf. Halv 4 gick vi till Thore och sov där. Var en riktigt lyckad kväll och jag hade trevligt som bara den. :)

Idag vaknade jag 10 av att min mobil gick på högvarv. Fick samtal och sms av alla möjliga personer. Klev upp och jag och Thore tog oss varsin macka, sen gick jag och mötte Linn och vi tog bussen hem till mig. Nu har vi åkt till henne och snart tänds grillen! Gott ska det bli. Sen drar vi ut mot Matfors, spöar små pojkar i nhl och gosar med söta katter.

Mikael: "Jag klarar mig. Vafan, jag är från Matfors!"

Linn: "Hur mycket kostar det om du, jag och Thore går till Thore?"

Dave: "Få ja låna bilderna så jag kan ta bort dom!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback