arkiv

En tusen en hundra..

2009-04-14 @ 01:36:41
Idag filmade jag, Mikael och Rebecka GIF - Falkenberg, sjuuukt kul. Hoppas det blev bra. :) Dock vet jag inte, Rebecka hade inte satt fast micken på sin kamera, så hon körde utan ljud i en hel halvlek. >< Översiktskameran, yeah! For dit 10.00 imorse och tog några schyssta pics när patronerna förberedde tifot och så. For hem och åt, vilade en stund, sen bar det av till Norrporten igen. När matchen var slut tog jag bussen hem, hinner bara kliva innanför dörren så ringer Linn och frågar om jag ska med till Thore och kolla på Harry Potter. Ajjemen! Hon kom och hämtade mig och vi for till haga. Där somnade jag i en fotölj, några gånger. Låg och sov med mobilen i handen, då jag precis hade skickat ett sms. Då kommer Moxén och blåser mig i örat och min reaktion blir att jag slår mobilen rakt i skallen på mig själv. Rakt på ögonbrynet, är lila och svullen nu. :)

Har varit en sjukt bra dag. Nu sitter jag och lyssnar på musik och är hur trött som helst. Ska slå igång one tree hill säsong 2 och kika på det tills jag somnar. Imorgon är det Solna - Dragons på datorn, första finalen. Får se om jag ser det, brukar vara helt värdelös sändning. Annat än våra sändningar på skolan. Där snackar vi kvalitet. Borde fara dit och lära upp dom lite. Nu ska jag gå och dricka god lakrits-hostmedicin.




Kommentarer
Postat av: frida

jag vill hitta på nåt med dig när jag kommer hem babe, i miss you!

2009-04-14 @ 18:08:40
URL: http://thebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback