arkiv

dreaming of revelry

2009-04-20 @ 17:05:38
Började dagen med att försova mig. Blev väldigt bråttom men jag hann. Två långa rörlig bild-lektioner stog på dagens schema. Jag och Mike la in allt vi filmat i måndags på datorn och började klippa. Var tänkt att vi skulle filma tisdag, onsdag och torsdag denna vecka. Men gifflarna hade bytt tider så allting krockade med våra vanliga lektioner så det enda vi kan filma är matchen på torsdag. Meeen det går väl bra iaf, för göra det nästa vecka bara.

Under dom senaste dagarna har jag, hör och häpna, varit sugen på att faktiskt ha en klänning på studenten. Studentklädseln har varit en sak som jag har haft ångest över ett tag eftersom jag + klänning är big no. Så idag på lunchen idag frågade jag Hanna och Alice; "Vad sjutton ska jag ha för sorts klänning på studenten?" Hanna sa; "Det har jag också funderat på, vad du ska ha för klänning." Alice berättade att hon hade sett en söt klänning på Sisters, så när vi ätit upp våra subwaymackor gick vi dit och kollade på den. Mycket riktigt, den var söt. Ska gå dit och prova den imorrn tänkte jag. Tänka sig, kan jag vara en studentklänning på spåren här..? Vad rolig jag kommer se ut.

När jag kom hem från skolan satte jag mig på balkongen och sov i solen i en och en halv timme. Dödsskönt. Senare ikväll ska jag till Pontus och se fotboll. Ska försöka hinna med en promenix innan det också. Men nu ska jag gå ner och laga mat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback