arkiv

Clooney känner sig förolämpad som däggdjur

2009-04-01 @ 07:34:15
Sitter här i min säng och äter min super-nudel-frukost som jag ätit i tre dagar nu. Asgott. Tittar på Vakna med The Voice, var nyss Jakecam och tydligen har Jacob "bokat" Petra Mede, men hon har inte kommit. Givet aprilskämt, hundra spänn på att han driver med allihopa.

Nu började Jacob snacka om att det bildas nåt smör i stjärten när Iron Maiden-gubbarna har på sig sina tajta brallor. FRÄSCHT!
Paul: Men tänk på att folk sitter och äter sin frukost nu Jacob!
Taaaaack Paaauuullll.

Nu har jag inte tid mer, nu måste jag bortsta gaddarna och gå till bussen.
Sen skriva ett alldeles fantastiskt svenska nationella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback