arkiv

"Mathias, inte när jag pratar..."

2008-09-22 @ 22:14:18
Tjääännna! Idag har varit en ganska bra dag. Började med foto, och vi fick en specialuppgift av Ulf. Skulle fota oss själva som bokstäver och skriva "Bildspel 08/09". Så vi la oss på golvet inne i studion och började forma gärnet. När vi skulle fota fick vi låna HV foto:s studio för våran var för liten. :D Sen vare rörligbild iaf. Jag och Emma började lite smått på vårat (hond!)reportage. Kollade på massa Nordan-reportage för att få lite inspiration. Sen hittade vi en asbra låt som vi ska ha, så det här komme bli fint de! Sen hade vi samhälle så jag, Hanabanana och Nea drog ner på stan och enkätade lite medans Alice satt kvar och skrev av förra lektionens papper. Sen var dagen sschlöött!

Väl hemma slängde jag i mig lite pasta och en inte så god vitlökskorv. Vad är grejen med smakkorv? Äckligt är det. Falukorv<3 Iaf. Sen drog jag ut på gården och gasade runt lite med caddyn tills mamma kom och hämtade mig. Dags för baaaskeeeet! Träningsmatch mot Jämtland. Kom en timme tidigt så jag satt där och pluggade matte. Förlorade gjorde dom iaf. Satt ovanför Drägsbänken och jag måste säga att jag blev lite rädd för Öqvistan där ett tag. Trodde hela skallen skulle explodera på karln, som han skrek.

One tree hill imorrn. 05.30!
21:00 - Vem kan slå Filip och Fredrik?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback