arkiv

Nu börjar vi med maten.

2008-09-07 @ 10:08:48
Sitter hos Frajda nu. She's dusching. Igår hade vi Lindsay Lohan-kväll, kung vare! :) Såg föräldrafällan, freaky friday (med älsklings chad), tonårsliv och mean girls. Har hyrt fyra filmer till som vi inte hann se riktigt. Tur man får ha dom i en vecka så vi kan se dom nån annan dag. Sen sovade vi, och nu har vi precis klivit upp för Frajda ska iväg och jobba.Själv vet jag inte vad som händer. Tuss? Madrass? Har du nåt för dig? Vore kung!

I fredags kom jag till pappa, och vanligtvis hatar jag fredagar. Men inte den här fredagen. Pappa hämtade mig hos mamma också for vi ner på stan och jag fick springa upp och lämna nån pärm på nåt ställe. Sen for vi och handlade. Och när vi for från Ica så skickade jag ett sms till brorsan som var kvar hos mamma, och berättade att vi började med maten nu. Skrev så för att han skulle få lite extra tid på sig att cykla til pappa. Men när vi kommer hem sitter han redan i soffan och har varit hemma ett bra tag, haha. "Vi börjar med maten nu." Också var vi inte ens hemma, haha. Okej, det var askul i fredags. :P När vi hade käkat räknade jag lite matte sen for jag och pappa ut och övningskörde. Gick asbra. Körde genom birsta, sen ner till stan, genom skönsberg och lite här och där. :) Blev helt mörkt och mysigt medans vi var ute och åkte. Har aldrig gått så bra tror jag, så nu vill jag köra mera!

Och jag ska kanske köpa en dator av skolan för 300 spänn. Dom har bytt ut alla gamla emacar till supe-duper-bästa-snygga-grejer. Så nu säljer dom emacarna för 300 kr. Och jag vill ha en! 41st har dom, och om det är fler än41 som skriver upp sig på listan så måse dom lotta. Aaaah, jag vill ha en. Ska ställa den på ett bord bredvid sängen så jag kan kolla på one tree hill och filip och fredik hos pappa också. Eftersom jag inte har nån tv där. Också sa pappa att vi nog kunde dra in internet till mitt rum också, BAH! Jag måste få en, jag bara måste.

Idag är det söndag, imorrn är det måndag.. och då ska jag sova hos mamma så jag kan kliva upp halv sex på tisdagmorgon och se one tree hill med Linn. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback