arkiv

They say on a good night it almost seemed as though he could fly.

2008-09-16 @ 22:52:51
And now he can.

One tree hill var hemskt, precis som väntat. Hanna påpekade att jag såg lite svullen ut. ^^ Började skoldagen med matte, vilket var sjukt kul. Började med funktioner. :) Sen hade vi foto och Ulf berättade en galen historia om nån snubbe som skulle hålla en fotokurs. Fotade i munnen och hade sig. Sen var det ju då tänkt att jag och Tuss skulle gå och inviga bosvedjegymmet. När hon kom hit satte hon sig och åt en sallad som hon köpt, då passade jag på att räkna lite matematik. Men när hon ätit upp insåg vi att vi inte orkade gå och gymma så vi bakade en sockerkaka istället. :D Sen åt vi den och kollade på massa one tree hill. :)

Imorrn har vi sovmorgon så då ska jag och min ipod gå till skolan, ska bli dödsskönt.

tyler hilton är mysig:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback