arkiv

and that smile's so hard to resist

2008-09-28 @ 23:15:14
Jag har kommit på vad jag ska göra mitt liv! Då kommande åren iaf. ^^ Efter studenten hittar jag mig en söt liten lägenhet, skaffar ett jobb och läser förmodligen Matte D på komvux, bara för att det är roligt. :) Jobba jobba jobba ett bra tag. Sen övertalar jag nåra fräna människor att följa med mig på värsta resan! Typ runt hela jooorden. Bland annat till Denver och går på basket. :D Of course. Asbra kommer det bli.

Och nyss blev jag dödssugen på att göra nåt sniggt i Illustrator, så jag började men tröttnade ganska fort. Och nu är jag astrött, så nu måste jag sova. Får pilla på med den där imorgon.

nightie everyone!





Kommentarer
Postat av: Liinii

jag följer med dig jorden runt. men först drar jag till norge och tjänar massa pengar

2008-09-29 @ 13:34:50
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback