arkiv

URKBURK!!!!

2008-09-22 @ 23:15:39
Alltså jag måste få fråga.. hur sjutton kan en människa se rent av läskig ut? Inte ful, utan bara läskig. Hittade en tjej igår på bilddagboken, som såg ASLÄSKIG ut! Jag kunde inte kolla på människan! Fick panik, jag ryser bara jag tänker på det. Heeelt sjukt. Skulle den tjejen komma in i mitt sovrum på natten skulle jag fan få nåt fel. Då får hellre alla jordens spöken och vålnader och gud vet allt komma och hälsa på. Blir dödsrädd nu bara jag skriver om det. Törs knappt vända mig om för jag tror hon ska stå där typ. Stackars krake egentligen. Skrämma livet ur alla hon kollar på. Visade henne för mamma förut, och hon tyckte också hon såg läskig ut. Snacka om given för en skräckfilm, behöver bara stå där framför kameran i en och en halv timme. Jag skulle inte palla se den, allvarligt, inte ens två minuter skulle jag palla. Usch! Vad dum jag är egentligen. Såhär får man ju inte skriva. Men nu gör jag det, så får ni väl tycka jag är en dålig människa bäst ni vill. Men Tuss kan hålla med om att hon såg läskig ut iaf. :(




Kommentarer
Postat av: Liiini

HAHA, du måste visa mig!!!

2008-09-23 @ 07:15:05
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback