arkiv

sa roland rödlök

2008-09-08 @ 23:06:21
kristallen, som jag hade sett fram emot det. av nån anledning. hade väl inbillat mig att filip och fredrik skulle vinna alla priser som gick att vinna, t.o.m dom som dom inte var nominerade till. ungefär. men FAN vad kasst det var. sverige borde skämmas, har inte sett så dålig tv på länge. det var inte ens så dåligt att det blev bra. bara massa lama skämt, hela tiden! jag skrattade två gånger. första gången var när dom klippte in filip och fredrik alldeles efter ett skämt som typ babben drog, och ni skulle sett storsucken som fredrik drog. andra gången var när anders och måns klev in på scenen. jag brukar inte ens tycka dom är roliga. greve groda och roland rödlök. inte ett enda pris gick till rätt heller. nej fy. ödslade jag två timmar på det där?

och nu måste jag sova så jag orkar kliva upp halv sex imorrn. ONE TREE HILL.
sen klockan 21:00 är det premiäääär!




Kommentarer
Postat av: MiiKEEYY

vet du vad jag tycker du borde gör? jag tycker du borde byta ut en av dina bilder i bannern och klämma in en bild på snygg-Scofield istället! =D

2008-09-08 @ 23:19:05
Postat av: nisse

bra idé, nu har jag nåt att göra!

2008-09-12 @ 23:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback