arkiv

Jag är man som älskar mus!

2008-09-30 @ 22:12:13
Jag känner mig aningen utbränd här va, har haft saker att göra två dar irad nu ungefär. Jobbigt jobbigt. x) Därför tyckte jag att jag förtjänade en helkväll med lost ikväll. Skar upp lite morötter som jag låg och gnagde på. :) Har sett klart första säsongen nu och börjat på andra. Som jag misstänkte så börjar det bli lite utdraget, bra att jag har över tre säsonger kvar, haha. Det är för lite löööv! :O Bara isbjörnar och shit, träd som rycks upp ur marken och galningar som springer runt och knycker folk hela tiden. Dom måste ju hångla upp varandra lite ibland också. Inte då.. men jag tittar på jag, inte så att jag tänkte sluta. Nu är ju faktiskt Walt kidnappad här. Och det sista man fick se var "the others" komma gående mot Sawyer, Mike och Jin med massa vapen och grejer, så nu vet jag inte om jag vågar fortsätta kolla. :D

Idag har jag köpt keso, så imorrn blir det ägg och keso till frukost. Nu jävlar ska jag spöa dig i GI-metoden AlicePalice!

Imorrn har jag en liten sovmorgon, så jag tänkte gå och lägga mig dödstidigt ikväll så jag får sova ut extra mycket. Och jag har glömt att läsa Kallocain. Eller, egentligen har jag inte glömt det, jag har bara förträngt det. Egentligen har jag inte förträngt det heller för jag har gått och tänkt på den jävla boken hela kvällen, men jag har inte orkat. Tänkte läsa några sidor nu innan jag sover, sen får jag läsa resten på bussen imorrnbitti, typ 100 sidor. Bra där. Nej men typ 70 iaf. Cräp.

Vafan, jag måste ju se idol 22.40 kom jag på nu. Måste ju se hur det går för Larsplutten.


På tal om ingenting så hittade jag en gammal bild på min f.d Killinggänget-vägg idag. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback