arkiv

"Denice, Denice, din lilla fis. Är det du som har bajsat?"

2008-09-15 @ 22:26:16
Inledde dagen med foto, planerade inför det kommande bildspelet och Alice fick en dödsbra idé till mitt. Så nu är det bara att hoppas på att mina modeller ställer upp. Kommer bli asbra, bara så ni vet. ;) Sen hade vi rörlig bild och vi gick bort till ST och snäckade lite med Ogge Nordan. Sen tillbaka till media där jag la klart ljudet till klamydian, sen vare klarrrt! Skönt må jag säga. Till sist samhälle där vi planerade inför samhällets-syn-grejen. Skrev frågor till enkäten, så nu är det bara att sätta igång! När vi slutat drog jag och Liiini på stan. Jag köpte en 2a som jag körde in i örat hur lätt som helst, kunde ha kört in en trea kände jag. Fick piratringen iaf! Dödsstor var den! :D Köpte mig även två 7 dl-are till min samling och hittade skitfina strumpor som jag ska ha på fredag, dagen till ära! :) Väl hemma har jag hunnit med att tvätta massa kläder, laga min egna middag och läst massa kallocain, nästan 30 sidor. På typ en halvtimme bor poängteras. Vilket betyder att jag bara ligger 53 sidor efter, exakt. Och jag har ju faktiskt hela morgondagen på mig också.

Imorrn blir det uppgång 5.30 och kolla på oth. Sen matte på det. Har inte räknat matte på evigheter känns det som. Eftersom jag gjorde klart förra torsdagens planering redan på tisdagen så har jag inte haft något att räkna i veckan, eftersom vi inte fick jobba längre. öajdgdiuahshslg. Men imorrn är det dags! Funktioner för fulla muggar. :) Sen blire hårdkörning på gymmet med Tuss. Nej förlåt, AAAdel. (långt a liksom).

med tanke på att hela freddans face var fullt av fula fläckar som photo booth lämnade
efter sig tycker jag att jag gjorde ett ganska fint jobb med kloningsstämpeln.





Kommentarer
Postat av: FLiiZAAHN

Hur låter klamydia egentligen?

2008-09-16 @ 17:11:32
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback