arkiv

We are nowhere and it's now

2008-05-27 @ 00:02:57
Apu:n tar död på mig. Gud vad jag vill tillbaka till skolan. Men snart är det slut, och vi har två roliga filmfestivaler kvar att se fram emot, hoppas det kommer lite folk. Och börja jobba vill jag också. Ska jobba minst sex veckor i sommar, förmodligen också torsdag och fredag redan vecka 24. Räknade lite på lönen, och den kommer väl landa runt 25 lax ungefär. Inte illa det.

Sista High Chaparall gick ikväll, ska man behöva vänta till nästa säsong av Boston tea party nu? Det går väl på hösten om jag inte missminner mig..

Var med Ema på banken idag för hon skulle växla in massa enkronor. Roligt som bara den var det! Och sedan se att en liten påse med kan vara så mycket pengar. Jag vill tömma min gris NU! :O Har sparat i den i över ett år, och den är knappt halvfull, måste snabba på lite. Vet att jag har slängt ner både tjugor och x antal femiolappar, + massa mynt åff kårs. Så det lär ju vara en liten slant där i.

Får se hur det blir på apu:n imorrn. Vi måste jaga rätt på en skiva så vi kan börja bränna. Vilket tar 30 timmar och det ska vara klart på torsdag, satteeeh. Vi ska t.o.m bränna två skivor, så 60 timmar. Och vi kan ju inte sitta och kolla när den bränner så vi behöver en till dator för att kunna redigera klart jävla-skit-gästspelet. Har knappt börjat med den och det känns ju bra. NEJ. Men undra om dom har en extra dator ens.. kanske slutar med att vi får ta ledigt imorrn, och då hinner vi ju klart menar jag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback