arkiv

KEEP ON PIPPIN'

2008-05-31 @ 17:06:56
Åh shit, jag besteg Kebnekaise idag, jag svär. o.o Fyfan vad jobbigt det var, dog flera gånger. Sen satte jag och mamma oss på en sten och åt massa harsyra, det måste ju vara bland det godaste som finns.

Igår var det sista apu-dagen, tack. Jag trodde inte att jag nånsin skulle kunna sakna en klass/skola mer än jag saknar haga, men tji fick jag!

Ikväll ska jag till EmaPema. Jag har kirrat två nya University expansions, så nu jävlar. Ikväll går min älskade Denzel på tv också, The Pelican Brief. Den har jag inte sett, så då kan jag bocka av ännu en film i min lista. :) 21:00 på TV6 eller vad dom kallar sig.

Och varför måste jag logga in på publishme.se? Är det bara för mig det har blivit så? :(




Kommentarer
Postat av: linnea

typ alla ska ju flyttas till publishme.se. men man märker inte direkt nån skillnad såatteehh

2008-05-31 @ 19:37:23
URL: http://lsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback