arkiv

Sweetheart like you

2008-05-09 @ 16:13:51
Natten till igår drömde jag att jag var kär i en flaggstång. Han dansade för mig i en
knallgrön träningsoverall, sen satte han sig bredvid mig och frågade vad jag tyckte.
Det enda jag svarade var: "Du ser rolig ut i grönt", då skrattade han som en galning
och la armen runt mina axlar och jag blev jättegenerad. Då tog han min hand och
kysste den! Hah, sen gick jag bara runt och trampade och väntade på att min prins
skulle komma hem hela dagen. Det är lite lustigt när känslor man har i drömmar
sitter kvar hela dagen, som igår. Jag tycker vanligtvis inte att denne flaggstång/karl
är särskilt attraktiv, men igår blev jag helt pirrig så fort jag tänkte på honom. Det har
fortfarande inte lagt sig helt, och nu har det ändå gått över ett dygn. Jag vill inte vara
betuttad (jag älskar det ordet) i honom, men han var så söt. x)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback