arkiv

SLÅSS DU SKA!

2008-05-06 @ 21:00:06
Peer Gynt var med på nyheterna idag. Lite lustigt. Har suttit och kollat på samma karl på en dataskärm från klockan 9 på morgonen till klockan 4 på eftermiddagen, och sen är han med på tvn hemma också. :) Nu heter han ju inte Peer Gynt, utan om jag inte missminner mig, Johannes. För övrigt går han tydligen i nian, jag som trodde han var 19 typ, haha.

Jobbig dag, men jag och Christel invigde nya Max här nerför backen. Tjejen i kassan var rolig, vi frågade om hon kunde nudda näsan med överläppen, för vi hade stunden innan konstaterat att jag klarade av det utan några som helst problem men Christel hade typ en centimeter kvar upp till näsan. Kassatjejen kunde det iaf. :)

Undra om jag ska ta en snabbpromenad på 30 minuter nu, för att somna bättre sen. Har haft svårt att sova dom senaste nätterna nämnligen, och det brukar jag inte ha. Inatt kunde jag inte sova alls. Läste 5 Harry Potter-kapitel och skissade upp värsta huset som jag ska göra i Sims när jag kommer till mamma.

Och det var allt för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback