arkiv

Perrea, perrea!

2008-05-25 @ 01:41:14
Vaknade imorse av att hemtelefonen ringde och mamma klev upp och svarade, vem sjutton ringer såhär tidigt tänkte jag. Sträckte mig efter mobilen för att kolla vad klockan var, men hittade den inte. Brukar ha den bredvid kudden, för jag har inget bord eller nåt bredvid sängen. Men den låg inte där, jag antog att jag hade glömt den i byxfickan eller nåt och somnade om. Ett tag senare vaknar jag av ett öronbedövande ljud. Ett ljud som lät ungefär som en vibrerande mobiltelefon som farit ner på golvet och in under sängen medans jag sov.. det var det också. Jag orkade inte åla mig in under sängen för att svara så det fick ringa klart. Men alldeles efter det fick jag ett sms, så jag tog fram den. Det var från Tuss; "Det är viktigt!". Okej, så jag ringde upp. "Gissa vem jag nyss såg på Ica i Njurunda?!" Fredrik Wikingsson sa jag, eftersom jag visste att han var hemma i Njurunda. "Nej, FILIP!" Sedan gick jag och var avundsjuk hela dagen. Men inte jätteavundsjuk, för jag såg ju faktiskt Fredrik igår, och hellre Fredrik än Filip, hihi. Men när vi senare på kvällen satt hemma hos Ema frågade jag Tuss vad han hade haft på sig. "Jeans, han var lång och spinkig". Hehehehe, jag var avundsjuk i onödan. För Tuss kan inte skilja på Filip och Fredrik. :)

Som sagt så spenderades kvällen hos Ema tillsammans med Flisan och Tuss, och värden själv förstås. Jag installerade Sims 2 åt henne, hoppas det fungerar bra. Sen spelade vi massa mario i väntan på Schlagerfiaskot. Enda bra-a var väl Björn Gustafsson. :)

"Och tolv poäng går till SVERIGE! Heheh, nääää."

Har dessutom hunnit med en två timmar lång promenad idag. Och rensat cirka 20 Gb från datorn.
Imorrn bär det av till morfar. Jag ska ta med mig en morot till hesten. :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på High Chaparall i Poddan tills jag somnar. HEIPA!




Kommentarer
Postat av: tuss

HAHAHAHAH! "För Tuss kan inte skilja på Filip och Fredrik. :)" förlåt då :'D

2008-05-28 @ 00:27:23
URL: http://tussiluskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback