arkiv

Glitterperran!

2008-05-22 @ 21:51:57
Såg när Perelli framförde sitt bidrag i semifinalen för en stund sen, hon ser ut som en utomjording, men visst. Heja heja. Är sjukt sugen på popcorn eller nåt, men jag har inte gjort något annat än ätit idag känns det som, dessutom är jag inte på humör för att äta. Funderar på att pressa mig lite juice.

Begravningen var jättefin. Den inleddes med låt som var fruktansvärt lik signaturmelodin till Beppes Godnattstund. Fast tydligen var det bara jag som tänkte på det. Spelade upp den för mamma nyss, men hon sa att det inte var den, men jag vill att det ska vara det, vet inte varför. Lite längre fram var det en tjej som sjöng en psalm som ledarna från knattelägrena på Eriksdal alltid sjöng för oss innan vi skulle sova, innan man fick alla mysiga kramar.
Jobbigt var det iaf, riktigt jobbigt. Men det ska det ju vara. Nu är det värsta över och det är bara att bita ihop, från och med nu blir det bara lättare. Och morfar ska köpa en liten kattunge som sällskap. :)

Oh, nu fick jag hem arbetsliv och nattliv, så nu blir det sims. :D




Kommentarer
Postat av: sofia

förlåt men.. hoppas inte skrattet också var med som i beppes ^^ fnisset u know

2008-05-23 @ 11:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback