arkiv

Ett par gula fötter stack ut genom fönstret!

2008-05-15 @ 00:17:37
Fruktansvärt skön dag på apu:n idag, och så BRA vi jobbade!
Efter att vi slutat gick vi upp till vängåvan och läste vi lite på korvmenyn, hiiihihihi!
Och när vi båda kommit hem och ätit oss mätta kom Ema upp hit och vi hittade/gjorde massa snygga teman till mobilen. Sedan blidde det sims, vi spelade med min Affram Tunt. Gjorde en karl till henne (jag tänker inte försöka stava hans namn) som sedan fick en alienbebis (jag tänker inte försöka stava dennes namn heller). :D
När Ema gått hem satte jag mig ner och började läsa boken jag fick av pappa och Christel i mars, Bob Dylans memoarer - första delen. Fråga mig inte varför jag inte har börjat läsa den innan, skamligt, minst sagt. Trodde jag var upptagen med att läsa igenom Parry Hotter böckerna. Men jag har ju faktiskt läst dom böckerna, några gånger. :) Det dumma är att när jag läst ut sista börjar jag om på ettan igen, för jag kan inte sluta. Men nu tar jag en paus, lägger dom på hyllan ett tag, för nu ska det bli Bobbie.

Kollade mitt konto nyss. 233,72 SEK. Är skyldig min far 182 för allen-pallen-älskling-linnet. Då återstår 51 spänn, och imorrn ska jag och Ema käka på Subway. Bra jobbat! Men efter ett tufft nationella måste man unna sig litegranna, dessutom klarar jag mig utan pengar, säger vi.

Jag avslutar med en favorit, you gotta love it:
http://youtube.com/watch?v=0QDs8B9HoMo




Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-05-15 @ 00:35:40
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback