arkiv

Snarare komaläge..

2008-04-26 @ 17:13:18
Igår var jag hos Tuss hela kvällen, spelade Sims. Gjorde en Mimfamilj, dödscoola var dom. :) Dock så gick hennes dator in i nåt slags viloläge när man minst anade det. Det var inte ens viloläge, för den gick inte att få igång igen. Man var tvungen att starta om hela skiten. Så naturligtvis fick man göra om allt som man hade gjort. Tog 01:40 bussen hem och det var bara jag, busschauffören och ett tidningsbud vakna i Ljustadalen den tiden.

Strax efter 11 idag klev jag upp, satte mig och installerade Studentliv, sedan satte jag igång. Spelade, spelade och spelade. Flyttade till ett universitet med en brud, hade typ en halv termin kvar och skulle ha gått ut med toppbetyg. Tror ni inte jäveln går och brinner upp då? 6 timmars spel helt åt helvete. Nu måste jag göra om allt. Brinna upp, herregud...



Finally!
Haft abstinens ett tag nu, har inte sett basket på en vecka.
Halvtid nu i Nuggets - Lakers, 48-53.
Dödslängtar man till tisdag eller? JA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback