arkiv

Sabla kinderäggsleksak & min kära apu-kamrat

2008-04-15 @ 18:25:48
Fan vad allt flyter på. Jag har inte varit på dåligt humör på hur länge som helst. Livet leker. Idag hade jag engelska nationella. Jag tyckte det gick bra, nog för att jag inte sa så mycket, men iaf. Svante sa sen att han var förvånad över hur pass bra det flöt på när jag pratade. Kanske jag lyckas höja det där lilla pluset som saknas för att få VG istället för G+ som jag har strävat efter nu sen första terminen, haha. Avslutade dagen med rörlig bild. Gjorde klart min dvd-meny, brände två skivor, skrev ut och beskar dvdomslagen och gjorde lablarna till skivorna. Allt gick bra tills att jag skulle skriva ut dom dumma lablarna på skivorna. Varken Björn eller Åke fick till det så båda datasnubbarna fick komma, och när det väl funkade var färgen slut i skrivaren så mitt svarta blev grönt. Men det gör jag om imorrn. Sen smekte Snygg M min axel och sa att jag hade snygg tröja. Lilla tomaten jag blev. Sen slog det mig att Snygg M påminner litegranna om Snygg B. Lång och spinkig. Och skägg.
Även att tjejen tog ett extra varv runt gården bara för att slippa träffa mig. Är det nu det ska vara synd om mig? Kanske är det snarare synd om henne? Men vem bryr sig? Det är basket om 48 minuter. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback