arkiv

Men VAD gör apan med åsnan?

2008-04-28 @ 19:27:36
Inledde dagen med en stor kopp Ceylon Gardens, kunde inte börjat bättre. Sedan ner till skolan för att skriva engelska nationella, som t.o.m gick ganska bra. Bara ett prov kvar nu, sen är jag klar med engelska fåevaaah! Gick ner till stan och klämde på diverse saker med Öberg. Mötte en flaggstång (ganska lik en palm, hm?) med en Jack Russel i Ja/Nej/Vet ej-parken, NÄÄMEN? Jag hittade massa söta armband på H&M som jag vill ha. Jag, armband? Det närmaste jag har kommit ett armband dom senaste åren är ett svettband jag hade i sjuan. Och justja, en kalle anka-klocka har jag också. :) Men det här var fina armband det, som jag ska köpa när jag får pengar.

OBS! Hanna nu kan du sluta läsa för nu kommer det basket! :D

Inatt spelar Denver hemma mot Lakers. 04.30, men jag kliver nog upp, eller sitter uppe, jag är ledig imorrn ändåså. Förvisso ligger dom under med 3-0 i matcher, men vem bryr sig? Är det Allen så är det. :')
Och imorrn! Imorrn är det Drägs! Och vi har ändrat schemat till filmningen så jag hinner dit, skulle ha filmat en föreställning som börjar 18.00 och slutar 18.45. Packa ihop på 10 minuter (om det går riktigt fort), springa till sporthallen på 10 minuter och missa allt bra-a i början. MY ASS. Så vi filmar den på torsdag istället, hehehe.

21:55 - 100 höjdare



Jag glömde.
Idag när jag och Öberg var på stan hade hon körlektion, så jag satte mig och pluggade teori medans jag väntade. Jag har inte pluggat någon teori alls, inte ens öppnat boken har jag gjort, trots att jag har en. Gjorde Fas A, fick 38/70! Hah, över hälften för fan. :D Bara 29 poäng upp till godkänt. Förväntade mig typ 5 rätt, så jag tyckte jag var duktig. :)




Kommentarer
Postat av: happyhorse

öberg*
ja/nej/vet ej-parken*

2008-04-29 @ 00:02:36
Postat av: sofia

hahah :p bra att du förvarnar hanna ^^

2008-04-29 @ 10:21:33
Postat av: Hanna

Haha, jag säger ju att han hänger där! Tur att du varnar mig för basketen :D

2008-04-29 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback