arkiv

"En komet påväg till jorden? ...

2008-04-20 @ 00:30:33
... Och det har några radioaktiva renar berättat? för Roger Pontare?"

Idag har det inte hänt mycket. Varit och kollat på lilldrägs (om man får kalla dom så, dom är inte så små) som mötte Uppsala. Knapp seger med 1 pinne. Sen hem och städa rummet. Eller hela lägenheten rättare sagt. Fint blev det minsann. Sen drog vi en pizza, och sen har jag suttit här med min Michael Scofield i flera timmar. Den karln alltså, jag blir helt till mig.

Ingen basket förns 29:e nu. MEN, 26:e ska jag se Nuggets på datorn. :):)

nightie!

"Och frågan som växer sig allt starkare är inte om Dragons verkligen ska kunna ta sitt
första SM-guld någonsin. Frågan är i stället hur Dragons ska kunna undvika det."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback