arkiv

"Det är vår och kärleken spirar!"

2008-04-18 @ 22:38:38
83-72, 3-0 i matcher = final <3

Sista skoldagen innan apu:n idag, gjorde jag klart min hemsida och var klar med rubbet ungefär 2 timmar innan lektionen var slut. Så jag bestämde mig för att jag ville ha med mediekunskapsfilmen på min dvd, så jag brände om hela skiten.
Sen hem och titta på prison break i flera timmar i väntan på basket.
Blev inge åka till pappa idag, han skickade sms och sa att dom var sjuka där, så vi ska stanna här tills dom är friska. Inte mig emot, har ingen lust att bli sjuk.
Imorrn blir det mera basket, och pizza dessutom!
Men nu ska jag se prison break och dreggla lite.





Kommentarer
Postat av: Flisan

Jag vill att prison break s03s14 ska komma ut snart :(

2008-04-19 @ 21:40:19
URL: http://meekahl.blogspot.com
Postat av: Flisan

s03e14*, ursäkta mig

2008-04-19 @ 21:40:48
URL: http://meekahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback