arkiv

chacarron macarron

2008-04-13 @ 14:17:47
Filmkväll igår hos mig med Emma, Nea och Marklund. Vi såg Evan Almighty och älskade Deja Vu, med älskade Denzel. Sen spelade vi mario och kom till potatisarna, äntligen! Riktigt trevligt hade jag iaf. När folket hade gått slog jag mig ner vid datorn och kollade på Glory, också med älskade Denzel. Har haft den på datorn i säkert ett år, men inte sett den, fråga mig inte varför. Den var bra iaf, satt uppe till 3 och grät ikapp med mig själv. Nu ska jag, mamma och Robin snart åka och titta på Mackelurings match. Ikväll drar jag nog en till Denzel, The Manchurian Candidate eller American Gangsters.

[ ] American Gangsters
[x] Deja Vu
[x] Inside Man
[ ] The Manchurian Candidate
[x] Man on Fire
[x] Out of Time
[ ] Antwone Fisher
[x] John Q
[x] Training Day
[x] Remember the Titans
[x] The Hurricane
[x] The Bone Collector
[x] The Siege
[ ] He Got Game
[ ] Fallen
[ ] Mother Goose; A Rappin' and Rhymin' Special
[ ] The Preacher's Wife
[x] Courage Under Fire
[ ] Devil i a Blue Dress
[ ] Virtuosity
[x] Crimson Tide
[ ] Philadelphia
[ ] The Pelican Brief
[ ] Much Ado About Nothing
[ ] Malcolm X
[ ] Ricochet
[ ] Mississippi Masala
[ ] Mo' Better Blues
[ ] Heart Condition
[x] Glory
[ ] The Mighty Quinn
[ ] For Queen and Country
[ ] Cry Freedom
[ ] Power
[ ] A Soldier's Story
[ ] Carbon Copy




Kommentarer
Postat av: Larsson

Much ado about nothing såg vi på engelskan! xD den var bra! :D

2008-04-13 @ 18:20:53
URL: http://fallenangelsml.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback