arkiv

312, 4-0, 100 höjdare

2008-04-15 @ 00:12:14
Ingen dålig dag. Vinst med 4-0 för gifflarna. 100 höjdare, dock missade jag dom första fem minutrarna för jag satt och kollade på prison break på datorn. Nu när jag har sett ikapp Grey's har jag inget att göra längre, så jag har börjat om på prison break. Jag såg aldrig första säsongen när den gick utan började kolla i början av andra. Minns hur sjukt bra jag tyckte det var så jag bestämde mig för att se allt från början. Fast jag får följa det från datorn sen när jag har kommit ikapp. För hur bra det än är så går det inte före mina boys.
Förut idag fick jag reda på att morgondagens bortamatch mot Södertälje visas på webb-tv, och jag har inte tänkt på nåt annat sen dess. Jag och mami ska sitta och heja jävlaranamma! På torsdag är det fussball igen och på fredag är det hemma igen med favoritdrägsen. Hur som helst så har jag haft en fullkomligt felfri dag, fram tills nu, när en viss Flisa skickar en bild på mig i klacken från dagens match, och jag ser ut som, jaa.. en fisk! Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback