arkiv

114 - 128

2008-04-21 @ 00:21:19
Nyss sett Nuggets - Lakers. Fränt att se lite annat än Sundsvallsbasket som omväxling. Vinst åt Lakers blev det iaf. Iverson åkte ut på 2 tekniska, hah. Sweeet är han! =) 26:e (lördag) spelar Nuggets hemma. Då ska jag kolla minsann. Men innan det är det borta mot Lakers igen, på onsdag. 04.30-07.30. Får se hur det blir med det. :P



Imorrn börjar apu:n, för vissa. Höhö, själv är jag ledig. Ska hitta på nåt skojsigt med Öberg som också är ledig, eftersom hon är min kära apu-kamrat. Får se vad vi hittar på. Blir nog bra.

Annars idag har det inte hänt ett skit, mer än prison break. Vattnat mina tre bäbisblommor jag har i mitt fönster har jag gjort. Dom är alltid ledsna, hänger och har sig. Vad är grejen med hängiga blommor? Man får ju bara dåligt samvete över att dom ser ledsna ut. Man ska inte ha blommor.

heipa!

jag säger bara
Jason Mraz - I'm Yours




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback