arkiv

pyssel pyssel pyssel

2012-03-04 @ 23:55:11
Det är lite dött här nuförtiden har jag insett. 
Idag har vi varje fall varit hos mamma som fyllt år idag. Givit presenter och ätit en himla massa gott. 
Imorgon ska jag ta en promenad till Korsta för en pysseldag med klasskamrater. Denna bildkurs vi är mitt upp i just nu var precis vad jag behövde. Har tre uppgifter som jag ska färdigställa till veckan, och dessa är: klistra fast massa färgade pappersbitar på ett papper så dom tillsammans skapar ett motiv, fixa en frisyr och lite kläder till min Harry Potter-handdocka samt färdigställa min "Jag själv-låda". En gammal ljuslyktekartong numera uppskuren och invändigt klädd i en fin tapet. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback